5 λόγοι που μου φέρνουν χαρά - #eLifeBlogChallenge

Ολοκληρώνω το #eLifeBlogChallenge για τον μήνα Μάρτιο με την ανάρτηση που έχει ως θέμα 5 λόγους που με γεμίζουν χαρά

5 λόγοι που μου φέρνουν χαρά - #eLifeBlogChallenge


Ο ήλιος

Ένα στοιχείο της φύσης για εμένα αποτελεί ένα λόγο που η μέρα θα ξεκινήσει ευχάριστα. Λατρεύω τις ηλιόλουστες μέρες που μπορείς να χαρείς την βόλτα σου, για αυτό αγαπημένη μου ώρα για καφεδάκι είναι το μεσημέρι μετά το φαγητό που ο ήλιος είναι ακόμα λαμπρός. 

Λουλούδια

Θαυμάζω την ομορφιά που χαρίζουν τα λουλούδια με τα χρώματα τους, αλλά και το υπέροχο άρωμα τους. Επειδή είναι μια αδυναμία μου, τα φωτογραφίζω όπου και αν τα βρω. Όμως λυπάμαι να τα κόβω, για αυτό στις φωτογραφίες του blog επιλέγω τις περισσότερες φορές ψεύτικα λουλούδια. 

Γυμναστήριο

Όταν πάω στο γυμναστήριο μεταμορφώνομαι, αφού βάζω σε τάξη τις σκέψεις μου με αποτέλεσμα να αλλάζει η διάθεση μου και να μου προσφέρει ηρεμία. Οπότε η γυμναστική εκτός από το καλό που χαρίζει σε σώμα και υγεία, βοηθάει πολύ στην ψυχολογία.

Οδήγηση με ήλιο

Λατρεύω να οδηγάω με ήλιο, ειδικά τα πρωινά την άνοιξη. Μου φτιάχνει την διάθεση να βλέπω το πράσινο και τα δέντρα γεμάτα λουλούδια.

Υγεία στην οικογένεια

Ίσως κάτι που μερικές φορές το θεωρούμε δεδομένο και μόνο όταν το χάσουμε καταλαβαίνουμε την αξία του. Είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για έναν άνθρωπο να είναι ευτυχισμένος για αυτό πρέπει να δίνεις την ανάλογη προσοχή και να κατανοείς την σπουδαιότητα που έχει.



Αυτοί για μένα αποτελούν λόγοι που θα με κάνουν να χαμογελάσω, ακόμα και μια δύσκολη μέρα.

Εσένα τι είναι αυτό που μπορεί αμέσως να σου χαρίσει ένα χαμόγελο;



Αν σου άρεσε το #eLifeBlogChallenge και δεν πρόλαβες να γράψεις τις προηγούμενες αναρτήσεις, μπορείς και σήμερα να ξεκινήσεις και μην ξεχάσεις να αφήσεις το link της ανάρτησης σου με σχόλιο. Μάθε περισσότερα για το challenge του blog εδώ.


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.