Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil: Ξηρά μαλλιά τέλος!

Πριν λίγο καιρό τα μαλλιά μου ήταν άγρια και ξηρά, ώσπου ανακάλυψα την μάσκα μαλλιών Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil.

Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil: Ξηρά μαλλιά τέλος!



Τα μαλλιά μου είχαν μια θαμπή όψη, μπλέκονταν πολύ στις άκρες, με αποτέλεσμα όταν τα χτένιζα να κόβονται στην προσπάθεια μου να τα ξεμπλέξω.

Τυχαία στο σούπερ μάρκετ αποφάσισα να αγοράσω μια μάσκα μαλλιών, με την ελπίδα να καταφέρει να ενυδατώσει τα μαλλιά, έστω και λίγο.

Δεν σου κρύβω ότι για να αποφασίσω ποια θα πάρω, "έφαγα" αρκετή ώρα μπροστά στο ράφι.

Μέτα από πολλή σκέψη κατέληξα στην Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil, η οποία είναι εμπλουτισμένη με εκλεκτό έλαιο καρύδας και έχει σχεδιαστεί να προσφέρει θρέψη που δε βαραίνει τα μαλλιά.

Η πρώτη εντύπωση όταν την άνοιξα, αφορά την μυρωδιά που διακρίνεται, καθώς ένα εξωτικό άρωμα καρύδας σε πλημμυρίζει.


Έπειτα την δοκίμασα αρκετές φορές, για να καταλήξω στους τέσσερις τρόπους που μου αρέσει να την χρησιμοποιώ, είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά για καλύτερο αποτέλεσμα.


Αφήνοντας να δράσει.
Μέτα το λούσιμο, απλώνω μια αρκετά μεγάλη ποσότητα σε όλο το μήκος το μαλλιών, για να απλωθεί παντού. Στην συνέχεια αφήνω τουλάχιστον μισή ώρα, για να δώσω τον χρόνο στα συστατικά της μάσκας να αναδομήσουν την τρίχα. Αποτελεί μια χρονοβόρα διαδικασία για μένα και δεν την επιλέγω συχνά.


Ξεβγάζω αμέσως.
Ο αγαπημένος μου τρόπος, αφού δεν χρειάζεται επιπλέον χρόνος στο μπάνιο, οπότε στο τέλος του λουσίματος εφαρμόζω την μάσκα και ξεβγάζω κατευθείαν.  Όταν χρησιμοποιώ αυτή την μέθοδο συνδυάζω και τους παρακάτω τρόπους.


Χωρίς ξέβγαλμα.
Όταν τελειώνω με το λούσιμο, σκουπίζω ελαφρώς τα μαλλιά και εφαρμόζω μια ελάχιστη ποσότητα να απλωθεί , κυρίως στις άκρες και βάζω την πετσέτα. Έτσι τα μαλλιά αποκτούν μια επιπλέον ενυδάτωση. Επιλέγω αυτό τον τρόπο όταν δεν αφήνω ώρα την μάσκα να δράσει στα μαλλιά.


Καθημερινή ενυδάτωση.
Μια ελάχιστη ποσότητα σε στεγνά μαλλιά πριν το καθημερινό χτένισμα ή ίσιωμα χαρίζει λάμψη και λεία όψη στα μαλλιά. Χρησιμοποιώ αυτή την μέθοδο καθημερινά, για να φαίνονται τα μαλλιά πιο υγιή και να είναι ευκολοχτένιστα.


Και μια σημείωση.
Η μάσκα δεν αντικαθιστά το conditioner μαλλιών, όμως αποτελεί συμπλήρωμα στην φροντίδα των μαλλιών.


Το άρωμα της μάσκας μένει στα μαλλιά και μοσχοβολάνε σε κάθε κίνηση τους.

Για μένα η μάσκα Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil προσφέρει στα μαλλιά μου την τόνωση και λάμψη που χρειάζονται.

Σίγουρα αποτελεί ένα προϊόν που θα το αγοράσω ξανά (το εχω ήδη κάνει!), ίσως και πάντα, για να είναι κομμάτι στην καθημερινή ρουτίνα περιποίησης των μαλλιών μου.

Μήπως έχεις δοκιμάσει την Extraordinary Oil Μάσκα Θρέψης Coconut Oil;
Ποιο προϊόν επιλέγεις για την φροντίδα των μαλλιών σου;

2 σχόλια:

  1. Την εχω δοκιμάσει και μπορώ να πω πως πέρα από το εξαιρετικό άρωμα στα μαλλιά μου έκατσε συμπαθητικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα σε κάθε τύπο τρίχας μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά.

      Διαγραφή

Από το Blogger.