Πως να αποκτήσεις ένα πολυτελές άρωμα χωρίς να σου κοστίσει ακριβά

Για μένα το άρωμα αποτελεί ένα στοιχείο που θα ολοκληρώσει την εμφάνιση μου και συγχρόνως θα μου φτιάξει την διάθεση για να αντεπεξέλθω σε μια απαιτητική μέρα ή κατάσταση.

Πως να αποκτήσεις ένα πολυτελές άρωμα χωρίς να σου κοστίσει ακριβά

Για αυτό μου αρέσει να αλλάζω συχνά, οπότε δεν μου αρκεί μόνο ένα, έτσι έχω αρκετά, ώστε να επιλέγω σύμφωνα με την διάθεση και το ντύσιμο της κάθε μέρας.

Θεωρώ ότι δεν χρειάζεται να ξοδευτεί μια περιουσία για την αγορά ενός πολυτελούς αρώματος, για αυτό έχω ανακαλύψει τα αρώματα τύπου DUST+CREAM.

Τα αρώματα τύπου DUST+CREAM, πλησιάζουν περισσότερο στις μυρωδιές των διάσημων οίκων χωρίς να υπάρχει αλλοίωση του αρώματος, ενώ μένει ανοιχτό το μπουκαλάκι για μέρες.

Επιπλέον η ένταση του κάθε αρώματος είναι αρκετά δυνατή και με μεγάλη διάρκεια, νιώθω να με συνοδεύει όλη την ημέρα και αυτό το βρίσκω εκπληκτικό.

Καθώς επίσης, έχουν μια πολύ συμφέρουσα και προσιτή τιμή, που άνετα μπορείς να προμηθευτείς όσα αρώματα αγαπάς.

Από τα αρώματα τύπου DUST+CREAM, έχω δοκιμάσει αρκετά, όμως έχω καταλήξει σε 5 αρώματα, που ταιριάζουν απολυτά με το δέρμα μου και με κάνουν να αισθάνομαι πολύ όμορφα.

Πάντοτε σε κάθε άρωμα προσθέτω μια essence επιπλέον, για ακόμη μεγαλύτερη διάρκεια και ένταση του αρώματος.

Πως να αποκτήσεις ένα πολυτελές άρωμα χωρίς να σου κοστίσει ακριβά




Coco Passione No714 

Αντιστοιχεί στο Victoria's Secret Coconut Passion.

Πρόκειται για ένα γκουρμέ, εξωτικό, λουλουδάτο και γλυκό μείγμα, του οποίου οι βασικές νότες είναι βανίλια, καρύδα, χαμομήλι και αλόη.

Συνήθως το φοράω το καλοκαίρι, καθώς υπερισχύει η καρύδα, είναι ένα μοναδικό άρωμα που σε ταξιδεύει.




Candie No636

Αντιστοιχεί στο Prada Candy.

Πρόκειται για γλυκό άρωμα, με νότες από καραμέλα, μόσχο, βανίλια και βενζόη.

Είναι η επιλογή ανεξάρτητα από την εποχή, λατρεύω την μυρωδιά του και πάντοτε μου φτιαχτεί την διάθεση.




Scandalous No736

Αντιστοιχεί στο Jean Paul Gaultier Scandal.

Πρόκειται για ένα μοντέρνο και ταυτόχρονα ισχυρό και κομψό αρωμα. Με βασικές νότες σύνθεσης  το πορτοκάλι, το μέλι, το σαγκουίνι και τη γαρδένια, ένας συνδυασμός που κάνει το άρωμα δροσερό και ακαταμάχητο. Το μέλι αναμιγνύεται με το πατσουλί αναδεικνύοντας τη σαγηνευτική πλευρά του αρώματος.

Το προτιμώ συνήθως φθινόπωρο - χειμώνα, καθώς είναι ένα κάπως πιο βαρύ άρωμα για όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Όμως είναι αυτό που πάντα μου δίνει αυτοπεποίθηση.




Bronce Dioca No164

Αντιστοιχεί στο Estee Lauder Bronze Goddess.

Πρόκειται για λουλουδένιο άρωμα με έντονη τη μυρωδιά της καρύδας, με νότες από περγαμόντο, γιασεμί, άνθος πορτοκαλιού, μύρο, μανόλια, λουλούδι τιαρέ, βετιβέρ, σανδαλόξυλο, κεχριμπάρι, καρύδα και καραμέλα.

Πιστεύω ότι περισσότερο ταιριάζει σε άνοιξη - καλοκαίρι το συγκεκριμένο άρωμα, προσθέτει μια κομψή πινελιά στην συνολική εμφάνιση.




This Woman No750

Αντιστοιχεί στο Zadig & Voltaire This Is Her.

Πρόκειται για μία γήινη αίσθηση ξύλου με λουλουδένιες νότες. Με αισθησιακό μετάξι, θερμό κασμίρ, μυστηριώδες γιασεμί και το πικάντικο ροζ πιπέρι. Το κάστανο προσδίδει στο άρωμα μία ροκ νότα, ενώ η βανίλια τη γλύκα που το απογειώνει.

Θεωρώ ότι έχει κλειστεί το άρωμα του φθινοπώρου σε ενα μπουκαλάκι, αποτελεί μια νέα προσθήκη στα αρώματα μου και νιώθω ότι με εκφράζει πολύ.



Περιμένω την δική σου άποψη για τα αρώματα τύπου DUST+CREAM και ποιο άρωμα αγαπάς αυτήν την περίοδο.

3 σχόλια:

Από το Blogger.